Saturday, November 5, 2011

JPJ/SIRI 2/2011


salam...

penat nye tuhan je tahu.. da sebulan 2 mggu rekrut...se xcaye dpt buat sume aktiviti yg mcm s**l....tp sebenar nye sy beterima kasih pd jurulatih sbb dorg la sy jd mcm ni...pencapaian terbaik sy lari 11 round padang bola non stop n berjalan kaki 30km dgn bwk beg pack yg berat nye dkt 20kg..11 round bersamaan dgn berlari slma sejam tanpa henti....mcm xcaye...dulu joging kat pdg polo mcm pe je..jln je..lari xjgk..hehe..dgn klemahan diri yg slalu pitam xsgka dpt wat..alhamdulillah....byk sgt kenangan..yg plg xley lupe...sebulan jd askar wataniah...huh..se mcm komando je....latihan perang dlm utan mmg gle.....dlu dkt politeknik xberkesempatan nk join....da dpt pluang br taw....fist time menembak guna senjata m-16 peluru hidup..mcm satu mimpi je....pgalaman yg best sgt2....ad lg sebulan lbh lg untuk di lanyak dan di buli.....cayok cayok furaa...!!!!!!


Sunday, August 21, 2011

salam readers..

smoga sht n berjaya melalu bulan penuh rahmat nie...sedar xsedar ramadan pon da hampir berlalu...syawal bakal mjelma..buat semua yg mengenali kte nk ucap slmat hari raya..maaf zhir batin....lpas raye nie mula la fasa baru dlm hidup kte..harap kite bjaye melaluai nye..amin....


Saturday, June 25, 2011

....


ketiadaan kemudahan internet menyukarkan sy utk m'update blog ini.
harap maaf..sy janji ada internet t sy update wlaupon xad org nak bace... :)

Thursday, March 31, 2011





"aku ada tika kamu-kamu dalam kesusahan..."

...
...



Monday, February 7, 2011

Thursday, February 3, 2011

TAHNIAH...

SALAM READERS...

5 FEB 2011…sepupu yg rapat dgn I da nk kawen…cpt mase berlalu….hehe..suh I jd pengapit..owh…tidak…!!i kan pmalu+gadis melayu…hohoho.. I taw ad yg da muntah ijau bace entry I nie kan…lantak la..peduli hape..:) sesekali perasan kn…. Korang pon bkn xpnh kan perasan..:)


Thursday, January 27, 2011

SUATU KETIKA..


Suatu ketika kite akan keseorgan…biar sejuta sekali pon kenalan kite… hdp kite didunia hanya sementara… melalui ujian2 yg xhenti2 menduga kita….berjaya kah kite melalui semua ujian itu… jgn membangga diri…riak dlm hati…suatu hati kite akn mrase kepayahan yg teramat dan ktk itu tak ada sesiapa yg ada utk mtlg kite…..

**UTK RENUNGAN BERSAMA


Thursday, January 20, 2011

KITA...

KITA ingt kita lah yg plg berjaya dlm dunia nie..kita bangga diri dgn ape yg kita ad… ingt itu pinjaman dari ALLAH swt…

KITA lupe pekataan yg keluar dari mulut kita 2 da mluka kan hati org…. bayang kan kite ditempat mrk..

KITA mst sangka kita lah yg terbaik dan xpnh buat silap…. Muhasabah diri.. tiada yg sempurna…

KITA selalu ingat semua org suke & takut kan kita dan kita blh sewenang2 nye kutuk & cari kelemahan org.. kita bkn sesiapa di alam ini…menumpang hanye utk seketika…

KITA lupe org2 yg kita luka kan hati nya yg selalu ad dgn kita dlm ssh… tapi org2 tu xpnh merungut… hanya sbb org2 tu mahu mjage hati kita….





Tuesday, January 18, 2011

IKLAN...

ting tong..!!!! (bunyi)….I penganggur terhormat sekarang nie….perlu kan pekerja sila hubungi I kat nombor nie..010-XXX0789.. I nak yg serius shj k..terima kasih..


Monday, January 17, 2011

R.E.D

salam readers..

i just nk knl kn ank sdare i yg i di bwh jagaan i...

RED 1..

Mohd.Zul fadli bin khairul anor…umur 16 thn..law u all tgk body dye pon mst tkot…berat dye pon dtk 110kg taw..berat I 50kg… sekali dye tolak I confrm melayang… dye nie sulung abang.. hobi..kacau adik2 dye smpai gadoh..huh..!!!2 yg I benci taw…sal nk tgk tb pon ley gdo…

RED2..

Siti amirah bt khairul anor…umur 13thn..but perangai mcm budak2…nie pon masalah jgk…pnen nk jge..asik msj je…sgt lah degil…n mcm singa taw..hehe…lgsg xnk beralah dgn adk2 dye…sukar dikawal sbb da ingt dye cukup REMAJA da…

Red3..

Shamimi bt khairul anor..12 thn..nie I syg lbh..rajin dye nie..salu tlg I kemas umh…tp salu kna buli dgn RED1 & 2…kecian I tgk…mimie nie suke pink kaler..sume pink brg dye…suke benda2 yg girly…

Red4..

Nor hakimah bt. Khairul anor…umer 9 thn..nie mcm laki ckit..ad ke patot..ank ptong dye wat men smacdown…suke men bola…xreti maen msk2…hehe..mcm2 ank2 sdara I….

RED5..

Khairun hikmah bt khairul anor…umur 1 lbh…nie bgsu…akai byk jgk…bdn kecik..tp suara nyaring... suke mkn buah-buahan…I salu tersalah pggl name dye dgan name kimah..dkt same kan…I ter silap lah…




**cik nor syg hang pa sume...:)